If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги благодаря за мненията Ви...моля изказваите мотивите си относно избора...иначе и 150кс и 200кс ще са ми добре...сега съм на 105кс +
Как са автоматичните скоростни кутии на АР...надеждни ли са?!
Това е нещо за което съм готов на компромис според зависи ако ми хареса екземляра...от бг кола не искам...и държа на черен цвят...кожа..навигация..
Леле, на следващия Италфест ще има яко 159-ки.
След нова година и аз започвам сериозно да търся.
Вземаш която намериш запазена.
Примерно тази много добре изглежда, особено за цената. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...943&f1=details
Колеги благодаря за мненията Ви...моля изказваите мотивите си относно избора...иначе и 150кс и 200кс ще са ми добре...сега съм на 105кс +
Как са автоматичните скоростни кутии на АР...надеждни ли са?!
Това е нещо за което съм готов на компромис според зависи ако ми хареса екземляра...от бг кола не искам...и държа на черен цвят...кожа..навигация..
Автомата е япоснки Айзин,и е сравнително надежден,още доста марки го ползват,Пежо,Форд,Мазда.По-доре е от стария Айзин,който слагаха на 166.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Покрай Волвото направих някои проучвания в германския форум на Волво. За тази трансмисия е важно да се знаят две неща: въпреки че е обявена за въртящ момент до 440 Нм, не се плаши и от чипосване до 480, максимум 500 Нм, но при такива стойности не бива да се прекалява с агресивния стил на шофиране. Или евентуално да се монтира допълнителен радиатор на маслото - защото проблема идва от по-натоварения топлинен режим. Абе яка е, щом издържа и V8-мотора на XC90 (който всъщност е на Ямаха), дето е 315 к.с. и 440 Нм.
И другото - въпреки че се води с lifetime-масло, е силно препоръчително то да се сменя на 100 - 120 000 км. В сервизната документация на Волво пише, че при таксита, теглене на ремаркета и въобще по-тежка експлоатация т.н. маслото дори трябва да се сменя на 75 000 км.
Маслото задължително трябва да отговаря на спесицикация Castrol JWS3309 или еквивалент - в никакъв случай обикновен Декстрон. Скъпичко е обаче - между 15 и 25 лева литъра. Според зависи.
Смяната също има някои особености, защото трябва да се източи и от хидротрансформатора (при сваляне на картера изтича само около 3,5-4 литра). За тази цел се откачат маслопроводите към радиатора и се пали двигателя за малко, докато изхвърли почти всичко.
След това се налива новото масло (около 8 литра), но трябва да се внимава да не се препълни (кутията няма щека).
Ако искаш да върви както изглежда трябва да му имплантираш един 5 литров V8 или поне турбиниран шестак над 3 литра. С тези мотори няма как да стане, за съжаление.
(2008 2.4 20v JTDm Brera with K&N, cold air induction pipe, modded dpf, Steinbauer P-box, 27psi boost, water/methanol injection and 50hp of Nos)
Единственото в случая, което не загрявам е що колата е със Steinbauer Power Box? Със сигурност колата има ремап, щом кара на 1,7-1,8 бара (27 psi са си някъде толкоз), премахнат DPF, но тоя пауър бокс освен да лъже ECU-то (незнайно с каква цел) друго не прави. В описанието долу е писано, че колата е 297 коня на хъбове, но не се споменава това с нитрото ли е или без него?
Щом не си състезател и щом до сега те е устройвала 156 с 1.9 мотор като вървеж , значи разума казва 159 1.9 . Доказан мотор с прилична поддръжка . В раздела пише достатъчно за него . Съгласен съм с мнението на Mury . За парите които си отделил би трябвало да намериш по-добър и нов екземпляр 1.9 Ti , отколкото 2.4 Ti . Мое мнение . Повечето препоръчват 2.4 JTDm , защото това им е мечта . Ако те интересува мнението на другите какво ще кажат относно избрания вече от теб двигател на бъдещата ти колата , то тогава 2.4 JTDm е твоя двигател . Но не ми приличаш на такъв човек , а на човек който иска да е удовлетворен от външния и вътрешния вид на колата си Видях 156-цата на живо миналата седмица в университета . Свети Поздрави за запазването в такъв вид
Не ме разбирайте погрешно , 2.4 си е 2.4 , но дали е необходим реално на колегата Вече той ще си направи избора , след като види какво се предлага на пазара
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
Ex: BMW E61 530 Xi
Принципно за мен е важно колата е да без забележки, екстри, отличен вид (екстериор и интериор). Двг държа да е по-безпроблемния...за чип не мисля да и слагам като първо време.
Не съм карал 150кс и от там идва и проблема ми...трябва да покарам да видя как е на това купе...но трудно се намира в Русе такава
Другото е, че ще си докарам колата аз от Германия или Италия лично...аз не бързам с покупката, искам да намеря идеалната за мен...
Доколкото разбирам коментарите...вървежа и динамиката на 2.4 е мн добра...като икономичност и обслужване 1.9 е една идея напред...като здравина май и двете са на едно ниво!
Comment