Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор/насока АР159 1.9jtdm или 2.4Jtdm...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
    Когато търся колица...да се оглеждам ли за определена год...или нямат значение...от 2005 вс са еднакви като двг?!
    Радвам се на мненията Ви, колеги!
    От 2007-2008 нагоре
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Както сам си забелязъл звука и динамиката на 2.4 са съвсем различни. Така че... твърдо 2.4
      bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

      Comment


      • #18
        Колеги благодаря за мненията Ви...моля изказваите мотивите си относно избора...иначе и 150кс и 200кс ще са ми добре...сега съм на 105кс +
        Как са автоматичните скоростни кутии на АР...надеждни ли са?!
        Това е нещо за което съм готов на компромис според зависи ако ми хареса екземляра...от бг кола не искам...и държа на черен цвят...кожа..навигация..
        Last edited by rusiq86; d.m.y г., 20:36.
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #19
          Леле, на следващия Италфест ще има яко 159-ки.
          След нова година и аз започвам сериозно да търся.
          Вземаш която намериш запазена.
          Примерно тази много добре изглежда, особено за цената.
          http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...943&f1=details
          ALFA 156 1.9JTD '98
          ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            Колеги благодаря за мненията Ви...моля изказваите мотивите си относно избора...иначе и 150кс и 200кс ще са ми добре...сега съм на 105кс +
            Как са автоматичните скоростни кутии на АР...надеждни ли са?!
            Това е нещо за което съм готов на компромис според зависи ако ми хареса екземляра...от бг кола не искам...и държа на черен цвят...кожа..навигация..
            Автомата е япоснки Айзин,и е сравнително надежден,още доста марки го ползват,Пежо,Форд,Мазда.По-доре е от стария Айзин,който слагаха на 166.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Автомата е япоснки Айзин,и е сравнително надежден,още доста марки го ползват,Пежо,Форд,Мазда.По-доре е от стария Айзин,който слагаха на 166.
              Така е, автомата е Aisin AWTF-80 SC и се монтира на много автомобили. Волвото ми е със същия.

              http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

              Покрай Волвото направих някои проучвания в германския форум на Волво. За тази трансмисия е важно да се знаят две неща: въпреки че е обявена за въртящ момент до 440 Нм, не се плаши и от чипосване до 480, максимум 500 Нм, но при такива стойности не бива да се прекалява с агресивния стил на шофиране. Или евентуално да се монтира допълнителен радиатор на маслото - защото проблема идва от по-натоварения топлинен режим. Абе яка е, щом издържа и V8-мотора на XC90 (който всъщност е на Ямаха), дето е 315 к.с. и 440 Нм.

              И другото - въпреки че се води с lifetime-масло, е силно препоръчително то да се сменя на 100 - 120 000 км. В сервизната документация на Волво пише, че при таксита, теглене на ремаркета и въобще по-тежка експлоатация т.н. маслото дори трябва да се сменя на 75 000 км.

              Маслото задължително трябва да отговаря на спесицикация Castrol JWS3309 или еквивалент - в никакъв случай обикновен Декстрон. Скъпичко е обаче - между 15 и 25 лева литъра. Според зависи.

              http://www.motorni-masla.net/index.p...roducts_id=466

              http://maslo1.com/product_info.php?l...roducts_id=136



              Смяната също има някои особености, защото трябва да се източи и от хидротрансформатора (при сваляне на картера изтича само около 3,5-4 литра). За тази цел се откачат маслопроводите към радиатора и се пали двигателя за малко, докато изхвърли почти всичко.

              След това се налива новото масло (около 8 литра), но трябва да се внимава да не се препълни (кутията няма щека).
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                Ако искаш да върви както изглежда трябва да му имплантираш един 5 литров V8 или поне турбиниран шестак над 3 литра. С тези мотори няма как да стане, за съжаление.
                Не е точно така, колега


                http://www.youtube.com/watch?v=V1aGY...el_video_title

                2.4 с ремап и леки корекции по изпускателната/охладителна система и ще си върви, точно както изглежда

                Comment


                • #23
                  ...и водно-метанолова инжекция + Нитро 50 коня шот

                  (2008 2.4 20v JTDm Brera with K&N, cold air induction pipe, modded dpf, Steinbauer P-box, 27psi boost, water/methanol injection and 50hp of Nos)
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    ...и водно-метанолова инжекция + Нитро 50 коня шот

                    (2008 2.4 20v JTDm Brera with K&N, cold air induction pipe, modded dpf, Steinbauer P-box, 27psi boost, water/methanol injection and 50hp of Nos)
                    Единственото в случая, което не загрявам е що колата е със Steinbauer Power Box? Със сигурност колата има ремап, щом кара на 1,7-1,8 бара (27 psi са си някъде толкоз), премахнат DPF, но тоя пауър бокс освен да лъже ECU-то (незнайно с каква цел) друго не прави. В описанието долу е писано, че колата е 297 коня на хъбове, но не се споменава това с нитрото ли е или без него?

                    Comment


                    • #25
                      Всичко е много яко,ма тоя съединител евтиния за нищо го нямате...............на 6 месеца по един
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Аз пък съм твърдо за 1,9
                        -в града е 1 л. разликата,но на дълъг път е 2-3 л.
                        Според мен е обратно.


                        sent from HD2 Droid
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                          Според мен е обратно.


                          sent from HD2 Droid
                          .....да де обърках се
                          Last edited by Mury; d.m.y г., 14:49.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            Пичове аз няма да си купувам самолет..возил съм се мн пъти..не ми е тръпка вече...дайте за колата да говорим
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #29
                              Щом не си състезател и щом до сега те е устройвала 156 с 1.9 мотор като вървеж , значи разума казва 159 1.9 . Доказан мотор с прилична поддръжка . В раздела пише достатъчно за него . Съгласен съм с мнението на Mury . За парите които си отделил би трябвало да намериш по-добър и нов екземпляр 1.9 Ti , отколкото 2.4 Ti . Мое мнение . Повечето препоръчват 2.4 JTDm , защото това им е мечта . Ако те интересува мнението на другите какво ще кажат относно избрания вече от теб двигател на бъдещата ти колата , то тогава 2.4 JTDm е твоя двигател . Но не ми приличаш на такъв човек , а на човек който иска да е удовлетворен от външния и вътрешния вид на колата си Видях 156-цата на живо миналата седмица в университета . Свети Поздрави за запазването в такъв вид
                              Не ме разбирайте погрешно , 2.4 си е 2.4 , но дали е необходим реално на колегата Вече той ще си направи избора , след като види какво се предлага на пазара
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                              Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                              Ex: BMW E61 530 Xi

                              Comment


                              • #30
                                Принципно за мен е важно колата е да без забележки, екстри, отличен вид (екстериор и интериор). Двг държа да е по-безпроблемния...за чип не мисля да и слагам като първо време.
                                Не съм карал 150кс и от там идва и проблема ми...трябва да покарам да видя как е на това купе...но трудно се намира в Русе такава
                                Другото е, че ще си докарам колата аз от Германия или Италия лично...аз не бързам с покупката, искам да намеря идеалната за мен...
                                Доколкото разбирам коментарите...вървежа и динамиката на 2.4 е мн добра...като икономичност и обслужване 1.9 е една идея напред...като здравина май и двете са на едно ниво!
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X